Noční můrou každého internetového pisatele či tvořitele je malá čtenost jeho příspěvků. Připadáte si, že je váš blog zbytečný? Na vaše webové stránky zavítá pár lidí denně a ani váš eshop si nevede zrovna ideálně? Je samozřejmě spousta možností jak s tím pracovat. Jednou z nich je optimalizace stránek pro vyhledávače – takzvané SEO. Pokud jste o něm ještě neslyšeli, pak je dost možné, že právě vy o něm potřebujete slyšet.
SEO je totiž spásou právě pro ty weby, které jsou málo otevírané čtenáři. Často se totiž nachází ve vyhledávačích velkých společností (třeba Google) tak daleko, že se k nim vaši potencionální čtenáři prostě neproklikají. Optimalizaci si můžete samozřejmě zkusit udělat sami, avšak není to jednoduché, zabere to hodně času, a pokud není provedená dobře, pak vám nepomůže. I proto je dobré využít služeb firem, které se této problematice věnují a fungují po celé republice. Třeba SEO v Brně není vůbec problém zařídit. Vybrat si navíc můžete jak jednorázovou akci – nastavení webu, popřípadě kompletní SEO správu. http://www.cssz.cz/cz/kontakty/krajska-a-okresni-pracoviste/
A co všechno optimalizace webu obnáší?
- Návrh klíčových slov – první krok, který předchází celkové kontrole webu. Klíčová slova se odvíjí od témat webu a od jeho produktů. Klíčová slova se vytváří tak, aby byla co nejvíce jedinečná, vytvořená právě pro váš web.
- Kontrola webu – jedná se o kontrolu textu webu, kdy se zhodnotí, jaké úpravy budou potřeba na webu provést.
- Realizace úprav – logicky navazuje na kontrolu webu. Buď můžete úpravy provést sami, nebo vámi zvolená firma, která vám zařídí třeba i copywriting.
- Linkbuilding – za tímto anglickým slovíčkem se schovává tvorba zpětných odkazů, které budou odkazovat zpět na váš web.
Pokud se rozhodnete spolupracovat s firmou, která se na tuto problematiku specializuje, pak počítejte se zlepšením mezi 3 až 6 měsícem spolupráce.